Úvod Separátor Pole Dance & Fitness Separátor Cviky na zlepšenie flexibility

Cviky na zlepšenie flexibility tela (FLEXI) obr

 

Pri pole dance tréningu nesmiete zabúdať, že kľúčovým bodom na zvládnutie niektorých prvkov je výborná ohybnosť (flexibilita) tela. Prinášame Vám preto jednoduché cviky, ktoré Vám zaručene pomôžu pri zlepšovaní flexibility chrbta a ramien, rozsahu nôh (zamerané prevažne na šnúry a rozštepy), či ohybnosti iných častí tela. Dané cviky sú inšpirované viacerými smermi, obsahujú prevažne prvky z jógy, akrobacie, baletu či gymnastiky...

Alexadnra Gazdíková - Lektorka pole dance a flexi, Poledancepositive Alexandra Gazdíková - Lektorka pole dance a flexi zo známeho bratislavského štúdia PoleDancePositive a víťazka súťaže 1. ročníka Pole Battle Freestyle 2014 v Prievidzi. Saška je skutočne "hadia žena". :) Ak si chcete vyskúšať hodiny FLEXI v BA, neváhajte ju kontaktovať prostredníctvom jej Facebookovskej stránky :)

V súčasnosti ponúkajú hodiny FLEXI takmer všetky pole dance štúdia na Slovensku. Tento typ hodín je pri tom vhodný aj pre úplných začiatočníkov, takže sa nemusíte ničoho obávať. Trpezlivé lektorky Vás budú viesť pomaly krok po kroku, pričom budú dohliadať na správne prevedenie jednotlivých cvikov. Pravidelným navštevovaním hodín FLEXI získate zvýšenie flexibility tela, vďaka ktorej zvládnete aj náročnejšie prvky na tyči... A ako malý bonus nadobudnete nové sebavedomie a samozrejme lepší pocit zo svojho tela... :)

Ivana a Hana Valekové - Lektorky pole dance a flexi, ChiQui Pole Dance Studio Ivana a Hana Valekové (alias "neskutočne ohybné a inšpiratívne sesterské DUO") - Lektorky pole dance a flexi, spoluzakladateľky prvého, a zároveň najväčšieho nitrianskeho štúdia ChiQui Pole Dance Studio, ktoré pravidelne organizuje v rámci svojej výuky aj tzv. Flexibility Challenge (kedy na sebe žiačky pozorujú pokroky v zlepšovaní svojej flexibility v priebehu niekoľkých mesiacov vďaka nafoteniu "pred" a "po") :)

A teraz už k jednotlivým cvičeniam, ktoré Vám poslúžia ako odrazový mostík, ak ste FLEXI nikdy necvičili, no určite tu nájdu inšpiráciu aj tie pokročilé. :) Toto je len malý zlomok toho, čo všetko sa dá v tejto oblasti precvičovať. Hranice ľudskej flexibility sú až neskutočné. Veríme, že budete súhlasiť s tvrdením, že vždy sa je v čom zlepšovať! Tak už dlho neváhajte a urobte niečo pre seba... :)

obr

Strečing zameraný na hornú časť tela

obr

Strečing zameraný na spodnú časť tela

NOHY - Strečing na zlepšenie rozsahu nôh a zvládnutie Šnúry :)

obr

CHRBÁT - Strečing na zvládnutie prvkov: Baletný úchop (Scorpion) a Mostík

CHRBÁT - Strečing na zvládnutie Mostíka (Back Bend) :)

P.S.: Tento článoček vznikol vlastne vďaka tomu, že som sa tiež zapojila do ChiQui Flexi Challenge (ktorej koncept vymyslela Nina Sládečková - lektorka z ChiQui Pole Dance Studio a víťazka súťaže 2. Pole Battle League 2014 v Nitre). A týmto chcem popriať pevnú vôľu a odhodlanie všetkým mojím spolubojovníčkam, aby sme to vydržali úspešne až do konca! :)

Vaša Zuzana - admin www.polefitness.sk

27. februára 2015Publikované:

obr

Späť na Úvoddomov Späť na Najnovšie príspevky najnovsie