Úvod Separátor Pole Dance & Fitness Separátor O Pole Dance & Fitness

O Pole Dance & Fitness obr

 

Pole dance (tanec na tyči) už dávno nie je záležitosťou striptízových barov. Vo všetkej počestnosti sa mu môže venovať každá žena bez rozdielu. Ide o komplexné sexy cvičenie, ktoré pomáha formovať postavu a zdvihnúť sebavedomie všetkým ženám. Pole dance nie je ako jednotvárne cvičenie v posilňovni, ide o zábavný tanec, pri ktorom si dokonale precvičíte všetky časti tela a pritom sa nemusíte obávať zaťaženia kĺbov.

Pole fitness predstavuje účinné komplexné cvičenie, ktoré zapája všetky svaly tela a nezriedka potrápi aj Váš mozog. Toto cvičenie nie je len o drine - je o uvoľnení a zábave! :)

obr

Ako už z názvu vyplýva, hlavnou cvičebnou pomôckou pri pole dance či pole fitness je kovová tyč (pole), ktorá poskytuje široké možnosti použitia. Vďaka tomuto jednoduchému športovému náčiniu vo veľmi krátkej dobe zaznamenáte nárast sily hlavne v ramenách a rukách – východiskovým prvkom sú totiž visy na rukách a na nich nadväzujúce otočky, stoje na rukách, premety a rôzne štýly šplhu.

Pole dance miestami pripomína gymnastiku zmiešanú s prvkami jogy, pilatesu, baletu, silového tréningu, kardia, akrobacie i horolezectva. Všetko je okorenené primeranou dávkou fantázie. Veľký dôraz sa kladie na vkusnosť a zvodnosť pohybov, ktoré dodávajú účastníčkam ženskosť a sebavedomie. Pole dance sa dá tancovať na rôznych úrovniach. Začiatočníci trénujú flexibilitu, ladnosť pohybov, chôdzu popri tyči, jednoduché či zložitejšie otočky. Neskôr môžete pokračovať vo vertikálnych cvičeniach, začínajúc jednoduchými prvkami (šplh po tyči) cez zavesenie sa dole hlavou až po extrémne náročné akrobacie.

Lekcie sú zostavené tak, aby postupne budovali fyzickú zdatnosť. Nemusíte sa obávať, pretože Pole Dance je zostavený takým spôsobom, ako šlabikár pre prváčikov. Učíte sa pomaly, postupne a zároveň hravou formou. Zo začiatočníka sa postupom času stáva tanečník s narastajúcimi známkami profesionality.

Pre koho je Pole Dance / Fitness určený:

Je stvorený pre každého. Nerozhoduje vek, pohlavie ani stupeň fyzickej zdatnosti. Je vhodný obzvlášť pre ženy, ktoré si chcú zvýšiť svoje sebavedomie.

Pravidelný tréning Vám prinesie:

  • zníženie hmotnosti
  • vytvarovanie postavy
  • spevnenie svalstva a nárast sily
  • zlepšenie stability a vytrvalosti
  • zlepšenie koordinácie a flexibility
  • a samozrejme zábavu :)
obr


Odporúčania

Počas cvičenia pole dance či fitness pracujete s vlastnou váhou, čo je fyzicky pomerne náročná záležitosť. Z tohto dôvodu je vhodné (nie povinné) posilňovať uvedené oblasti. Venujte sa silovému tréningu zameranému na posilnenie celého tela a nepodceňujte kardio aktivity, ktoré pozitívne ovplyvňujú kondíciu.

Pozor! Cvičenie má jednu nevýhodu. Je vysoko návykové! :)

20. októbra 2013Publikované:

Informácie získané z vertigopolefitness.cz. Ďakujeme! :)

obr

Späť na Úvoddomov Späť na Najnovšie príspevky najnovsie